Je hebt een niet al te groot bedrijf, je hebt weinig of geen personeel. 

Maar dit betekent niet dat je minder telefoon, minder afspraken of minder e-mailverkeer hebt dan een groot bedrijf.
Sterker: je moet het alleen doen of de taken onder minder mensen verdelen dan een groot bedrijf.
Daarnaast  wil je graag naar netwerkbijeenkomsten,je moet je post beantwoorden, je agenda bijhouden, actief zijn op Social Media. Allemaal taken die waarschijnlijk niet tot je corebusiness behoren.  Zucht zucht!

Hoe vaak heb je al niet nagedacht om iemand aan te nemen, die je dit soort werkzaamheden  uit handen kan nemen.
Maar dan ga je rekenen en met alle sociale lasten is dat dan wel weer een erg hoge kostenpost!
Bovendien is het misschien alleen even voor nu! En ja, dan is het weer een probleem om iemand te ontslaan.
Ondertussen werk je  je een slag in de rondte en loop je  jezelf af en toe voorbij.
Dan ‘s avonds maar een uurtje extra door…..

Terwijl je die avonduren juist zo nodig hebt om te ontspannen en je weer op te laden voor de volgende dag….

Deze en andere werkzaamheden nemen veel van je kostbare tijd in beslag, maar aan 1 dag in de week  of 1 keer in de 14 dagen hulp zou jeal genoeg hebben.

  • Iemand die net even die telefoontjes voor je doet waar u zelf de dubbele tijd aan kwijt bent.
  • Iemand die je debiteuren na belt
  • Iemand die je website up-to-date houdt.
  • Iemand die je Social Media accounts beheert
  • Iemand die zorgt voor een attentie voor een relatie
  • Iemand die je drukwerk nabestelt
  • Iemand die……..

met je meedenkt  over al die rand factoren die belangrijk zijn, maar die vaak vanwege tijdgebrek niet gedaan worden!

Zo iemand ben ik……..

Je hebt aan mij geen verplichtingen, je kunt mij per dag of dagdeel inhuren, wanneer het jezelf past!

Raar om hier iemand voor in te huren? Helemaal niet.
Je gaat toch ook niet zelf de toiletten schoonmaken, je gaat toch ook niet zelf je auto repareren?

Focus je op je echte werkzaamheden en roep mijn hulp in wanneer je het nodig hebt!