De eerste week van het nieuwe jaar zit er al weer op! En wat heeft Organisato gedaan?

  • nieuwsbrief verzonden,
  • veel gesprekken gehad,
  • weer een opdracht erbij,
  • veel brieven geschreven voor lezingen en ouderavonden,
  • toegevoegd begeleiding van kinderen en jongeren onder diensten! (Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan!)
  • opgegeven voor twitterlunch,
  • contacten gelegd voor de Huishoudcoach,
  • afspraken voor de kennismaking-sessies gemaakt,
  • flyers waren op, dus nieuwen laten drukken,
  • vlaggen online voorbereid en besteld
  • afspraak voor een intakegesprek,
  • advertentie online op Nieuws uit Berkelland,
  • advertenties geplaatst op de Weekkrant,
  • week 8 agenderen geplaatst,
  • en ook nog alle kerstdecoraties opgeruimd en gepoetst!

Tsjonge, wat druk? Nee hoor valt mee, ik heb veel gedaan maar dat kan omdat ik me focus op datgene waar ik mee bezig ben en mij niet laat afleiden. Een goede planning en to-do-listen zijn hierbij onontbeerlijk!

Wilt u ook een goedlopend huishouden en de to-do-list naar voldoening afwerken? Maar u weet niet hoe? Ik kan u helpen. Neem contact met mij op voor een gratis intakegesprek!